Sunday, March 8, 2009

karoke..best gila...

arini 1st time in my life ni aku p karoke dgn munet n jalil n diana...sblm ni kalu p pon xpenah g p ngn diorg..
gila toi...mula2 seriously aku sgt2 ketaq nak nyanyi..ya la..malu siot..malu gila..malu kat munet..kat org lain aku xkesah pon..lantak la..tp kat munet aku cam segan sket la...lagu 1st tu mmg hancuss la aku nyanyi..mau tau la 1st time mesti la ketaq gila..aku xleh nak control keketaqkan aku time tu..pastu diana,lil,munet sume nyanyi relax ja..cam xsegan ja..aku pon da ok la..da bleh la nyanyi..cool dah la pastu...nyanyi lagu how do i live...lagu yg penuh bermakna bg aku...wahh...aku da xmalu da time tu...i just be myself...camna korg tgk aku camtu la aku...aku adalah aku...kalu korg rasa aku cam agresif ke..cedas ka(bak kata munet)...loklaq ka...hingar ka...sosial ka...huha huha ka...itu adalah aku...lama2 korg akan kenai gak aku..akan tau gak sapa aku...akan tau gak baik buruk aku...so..siapapun aku terimalah aku seadanya....

p/s : kpd munet n jalil..thanks sbb join kami karoke td..sian ampa...sahut gak cabaran aku kan...sampai kol 12 baru blk..ish2...kalu umi aku tau ni jenuh munet...hehhe...sian munet gak yg kena...papapon aku enjoy la dgn hampa..syok ni kwn ngn hampa..n to diana thanks coz sgt mmahami aku..frends 4eva..mybe this is da last n da 1st time kita karoke camtu,,tp i will never forget it..frend 4 eva...frend untill die...

No comments:

Post a Comment